movienews

Információk, DVD megjelenésekről, valamint mozifilmekről, TV-sorozatokról

Friss topikok

  • ipartelep: Ez a film a zsidó kulturális utalások nélkül (és azokkal együtt) is teljesen érthető, és élvezhető... (2010.12.17. 13:08) Egy komoly férfi: Michael Stuhlbarg interjú
  • alegna21: Az Anne Shirley-sorozat rajongóinak íme egy karácsonyi kiadvány: Anne karácsonya "A máig friss tör... (2010.12.03. 09:37) Anne és a Zöld Orom DVD-n
  • : hmm... engem sjunkie-n leszóltak, mert azt írtam, hogy pofátlanság 6E ft-ot elkérni a 10 éves Férj... (2010.03.24. 19:19) Chuck 1. évad DVD-n
  • Médiageci: @zsollancs: Kösz, így tudtam dönteni az egylemezes mellett. Válság van. (2009.12.03. 21:22) Becstelen Brigantyk DVD és BD
  • CliffBarnes (törölt): Nem a filmnek szolo komment. Mi a halalnak kell ilyen trailereket csinalni? Szerintem ebben a 98 m... (2009.11.21. 00:22) Armored feliratos trailer

Linkblog

Hirdetés

 

Hirdetes

Harry Potter kritika Settenkedő tollából

2009.07.22. 21:55 | movienews | 4 komment

Címkék: potter kritika harry herceg félvér settenkedő

 

Receptkönyv és csók

David Yates rendező, háta mögött az egész roxforti Varázslóiskolával, azt ígérték a bűbájtól homályosan látó nézőiknek-olvasóiknak, hogy a fokozódó izgalom és látvány mellett végre megjelenik a csók. A csók, amely széles vásznon a kamaszkor utolsó álma, így hát némi túlkoros túlmozgással, de izgatottan én is besettenkedtem a moziba.

A Félvér Herceg…az alcím is azt sejteti, bizony itt vér lesz és gonoszság. Még jó, hogy lovasiandrásos szuperhősünk, Daniel Radcliffe, mezének hátán Harry Potter felirattal, most is jó formába van.

Úgy látszik, a világválság elérte Roxfortot is, mert a helyzet fokozódik, egyre több dementor és halálfaló bulizik a városban a felperzselt föld taktikájával, ami miatt még a suli igazgatótanácsa is összeült. Áruló van a csapatban.

Varázsló létükre lassan kapcsolnak, gondoltam, illetve gondoltam volna, ugyanis a figyelmemet nem a dramaturgia kötötte le, hanem a kép és a látvány. Az első tíz perc három D-ben megy, mozi-szemcsivel, kezedben popcorn, de nem eszel, mert attól félsz, hogy behánysz az ülés alá, akkora a három dimenzióban történő égből földre zuhanás. Hiába vagy tapasztalt ufó a moziban, akkor is félre húzod a fejed a vaskandeláber elől, mert van benned életösztön. (Bennem alig, így nem emeltem el a buksim, s az is jó érzés, ha nem koppan, és nem halsz bele.)

 

Tovább 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taraj (törölt) 2009.07.24. 13:01:23

No igen. Én is próbáltam jól felfogni ezt a filmet...
Az a bajom az egésszel, hogy megvolt az egésznek egy fantasztikus alapja (a legjobb könyv), lett volna ezer kiaknázható lehetőség, de Yates nagyon nem élt velük. Nem is akarom itt leírni a film hibáit, ahogy azt sem tudtam még mindig eldönteni, hogy most ez jó volt-e vagy sem. Olyan hülye-film-hülye-érzéssel :D Viszont az nagyon zavart, hogy nncsenek kiegyensúlyozva a cselekmény fonalai, tehát szerintem rengeteg fölösleges dolog kapott túl sok szerepet, és a könyv legfontosabb momentumai lettek baltával faragva, vagy elbaltázva.
Az viszont teljes mértékben igaz, hogy ez nagyon látványos film lett, hamár nem is olyan akciódús, mint az előző. A csók meg nocomment roflolwtf.
A lényeg, hogy akinek tetszett a film, azt nem ítélem el, mert annak is igaza lehet. Remélem, a duplafinálé azért úgy fog odatenni, ahogy kell. ;)

elefes 2009.07.25. 01:07:33

Hihetetlenül rossz ez az írás,modoros,jópofizó, gyakorlatilag olvashatatlan.

2009.07.30. 21:37:47

Ez az írás egy összevisszaság!
Háromszor olvastam el és még mindig nem tudom mit akart a posztoló kihozni belőle.
Ha csak a 3D tetszett neki annyira, miért nem zárta le ezzel, röviden egymondatos szösszenetben?

zozo987654 2009.07.31. 16:47:54

Sziasztok!

Én elolvastam a teljes kritikáját a Settenkedőnek és szerintem nagyon eltalálta, hogy miről szól a film. Mindezt egy nagyon könnyed és vicces formába tette. Szerintem hihetetlen szorakoztató a kritika.
vágtázó halotkém: tudod te ki egyeltalán a posztoló, mert szerintem nem. Hazánk egyik hanem a legismertebb filmkritikusa Bakács Tibor Settenkedő
süti beállítások módosítása