movienews

Információk, DVD megjelenésekről, valamint mozifilmekről, TV-sorozatokról

Friss topikok

  • ipartelep: Ez a film a zsidó kulturális utalások nélkül (és azokkal együtt) is teljesen érthető, és élvezhető... (2010.12.17. 13:08) Egy komoly férfi: Michael Stuhlbarg interjú
  • alegna21: Az Anne Shirley-sorozat rajongóinak íme egy karácsonyi kiadvány: Anne karácsonya "A máig friss tör... (2010.12.03. 09:37) Anne és a Zöld Orom DVD-n
  • : hmm... engem sjunkie-n leszóltak, mert azt írtam, hogy pofátlanság 6E ft-ot elkérni a 10 éves Férj... (2010.03.24. 19:19) Chuck 1. évad DVD-n
  • Médiageci: @zsollancs: Kösz, így tudtam dönteni az egylemezes mellett. Válság van. (2009.12.03. 21:22) Becstelen Brigantyk DVD és BD
  • CliffBarnes (törölt): Nem a filmnek szolo komment. Mi a halalnak kell ilyen trailereket csinalni? Szerintem ebben a 98 m... (2009.11.21. 00:22) Armored feliratos trailer

Linkblog

Hirdetés

 

Hirdetes

Chuck 1. évad DVD-n

2010.03.24. 12:40 | movienews | 8 komment

 Pár  héttel ezelőtt már megérkezet a Chuck 1. évadának a borítója. Ma reggelre viszont a teljes DVD specifikációt is megkaptuk.

 

Szinopszis

A BuyMore üzletlánc számítógép-gurujának, Chuck Bartowskinak valami az agyára ment. Ami nem rossz dolog. Mert amióta akaratlanul lopott kormányzati titkokat töltött le a kobakjába, az élete csupa akció, izgalom, és még egy menő titkos ügynök barátnője is lett. Ami azért nem csak jó dolog: Chuck a hét minden napján, a nap minden percében veszélyben van. 

Josh Schwartz (Narancsvidék, Pletykafészek) és McG (Charlie angyalai, Terminátor – Megváltás) producerek high-tech kütyükkel, látványos verekedésekkel, izgalmas menekülésekkel és forrónadrágos kémnőkkel megbolondított akcióvígjáték-sorozatot hoztak össze, amely olyan, mint „a ZseniKém – Az ügynök haláli a 24 világában” (Troy Patterson, SLATE).

  • Megjelenés: 2010-04-14
  • Hang: Magyar (Stereo), Angol (Stereo)
  • Kép: 16:9 (1.78:1)
  • Felirat: magyar, angol

Extrák:

 

  • A titkosításból kimaradt jelenetek
  • Chuck a szépre emlékezem: a főszereplők és alkotók beszélgetnek a sorozatról
  • Chuck világa: A karakterek kidolgozása és eredeti próbafelvételek
  • Chuck tessék nevetni: bakiparádé
  • Chuck online világa: webes kisfilmek galériája

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RCH 2010.03.24. 16:23:28

Gyenge egy sorozat, de engem nagyon szorakoztat :-)

==T== 2010.03.24. 16:25:41

Legjobb sorozat:) Sajna a szinkron borzalmas, nemcsak a hangok, de a fordítás is. Remélem itt finomítottak legalább a felirat szövegén.

juliusbond 2010.03.24. 16:43:29

Megvan AVI-ban felirattal. Szeretem.
7500-ért nem venném meg.
2000-ért talán.

Elcseszett nick 2010.03.24. 17:01:57

Hát én nagyon szerettem a sorozatot, de a 3. szezon első részét nem bírtam tíz percnél tovább. Ez a romantikus szenvedés már nagyon tömény. Kár érte, nagyon jól indult.

madmantheolyone 2010.03.24. 17:18:04

Megvan elso es masodik evad is blurayen, nem hagynam ki :) a harmadik evad eleje valoban sokkal inkabb a romantikus szallal foglalkozik mint barmilyen storyval, es valoban elegge idegesito, plane mivel ez az epizodok rovasara ment kb a 4-8 kozotti reszekben eleg erossen, viszont megleptek azt amit vartam de nem igazan szamitottam ra, hogy jelenleg (11. resz) sikerult atalakitani a sorozatot teljesen (nyilvan belattak hogy ugyanazt mar nem lehet tovabb huzni ami az elso es masodik evadban volt)

dzsugasvili 2010.03.24. 17:43:08

Első évad? Miféle vicc már ez?! És még azon csodálkoznak, hogy a szemét,aljas netező emberek letöltik a sorozatokat és nem a tévében nézik meg? Ez a sorozat 2007-ben kezdődött! Most tart a 48. részénél, nálunk meg az RTL levette két rész után. Aztán számúzték valami 77-ed rangú helyre, ott is csak most hallottam, hogy adják. És köszöni szépen jó sorozat, jó esélye van a 4. évad megélésére is. De az 1. évaddal előjönni ma, az gáz.

movienews 2010.03.24. 18:19:43

@dzsugasvili: Ha emlékezetem nem csal akkor az RTL is jóval késöbb kezdte sugározni a sorozatot. + ne felejtsük el hogy tavaly szeptmbertől nem volt Warner forgalmazó november végig. Az új forgalmazónak meg ennyi időre volt szüksége hogy míg kiadja.
Ha FHE-nél marad szerintem ne mis lett volna nálunk DVD-n ez a sorozat!! De egyébént tökéletesen egyetértek veled, de néha meg kell nézni másik oldalt is.

2010.03.24. 19:19:21

hmm... engem sjunkie-n leszóltak, mert azt írtam, hogy pofátlanság 6E ft-ot elkérni a 10 éves Férjek Gyöngye 1. évadáért.

Egyébként egyet értek dzsugasvili-vel.
süti beállítások módosítása