Ahogy a Sony Entertainment szeptember végén bejelentette, tegnap megkezdődött a visszaszámlálás Roland Emmerich új katasztrófafilmje, a 2012 világszerte november 13-án bekövetkező premierjéig.
Tegnap este Észak-Amerikában a Sony támadást intézett a potenciális mozinézők ellen, amikor egyidőben a három fő TV-csatornán (ABC, NBC, CBS), további 89 kábeltársaságon és számtalan más médián keresztül egy két perces jelenetet vetítettek le a filmből. Aztán ennek bővített, több mint 5 perces változata megjelent a Comcast.com és a Fancast.com oldalán. Így végül számítások szerint legalább 140 millió emberhez jutott el a mozi híre, ami nem kis reklámteljesítmény. És persze egy vagyont emésztettek fel a költségek.
A filmstúdiók igyekeznek egyre különlegesebb reklámkampányt és egyre nagyszabásúbb hírverést csapni a premierfilmek körül, hiszen ádáz küzdelem folyik az üzletágban, különösen most a recesszió idején. A Fox Avatar marketingattakjára (Comic-con, Avatar countdown, Avatar-nap) muszáj volt a Sonynak is lépnie valamit, ha nyereséget is látni akar (de legalább visszahozni a kb. 200 millió dolláros befektetést).
Most aztán csak meg kell várni, hogy ehhez mit szólnak az emberek, vevők-e még egy világvége filmre vagy sem. Minket sikerült meggyőzniük: elmegyünk megnézni a filmet.
Ti vevők vagytok a történetre? Az exkluzív jelenet megnézése után várjuk a véleményeiteket!